همه چیز در مورد ساخت استخر
فروشگاه تجهیزات ساختمانی
همه چیز در مورد ساخت استخر
چهار شنبه 18 فروردين 1400 ساعت 16:40 | بازدید : 100 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

بسیاری از آنها برای فرار از فشار زندگی در شهر و آپارتمان های تو در تو ، باغ هایی را برای زندگی دائمی و موقت در اختیار خود قرار می دهند. علاوه بر لذت بردن از طبیعت و هوای تازه و فضای بیشتر ، یکی از امکاناتی که داشتن چنین فضایی به ما می دهد امکان داشتن استخر و جکوزی است. امکان ساخت استخر خانگی در یک باغ خصوصی ، نیازی به استخرهای عمومی را از بین می برد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. در این مقاله از وبلاگ آدرس ، سعی شده است که به صورت مختصر و مفید مراحل طراحی و تهیه استخر در باغ برای علاقمندان توضیح داده شود.

 

انواع استخرهای سرپوشیده

استخرها به طور کلی به داخل و خارج تقسیم می شوند. استخرهای سرپوشیده در مکان های مسقف واقع شده اند که بسیاری از استخرهای عمومی این ویژگی را دارند و البته هزینه ساخت و نگهداری آن نیز بیشتر از مدل بیرونی است. استخرهای روباز همانطور که از نامش پیداست استخرهای روباز هستند و بیشتر به عنوان استخرهای خصوصی در باغ و استخرهای عمومی در مناطق گرمسیری و استخرهای تابستانی استفاده می شوند.

برای اطلاع از هزینه ساخت استخر با نوین استخر تماس بگیرید.

 

به دلیل صرفه جویی در هزینه و همچنین سرزندگی استخر روباز ، محبوبیت این نوع استخرها بسیار بالا رفته است. ارزان بودن آن بین انواع راه حل ها و ترفندها ، نیاز به کسب اطلاعات دقیق در مورد این موضوع و سپس کار با چشم باز و استفاده از دستورالعمل های دقیق و استاندارد را ایجاد کرده است.

 

 مکان یابی استخر برای ساخت استخر در باغ

برای اینکه استخر روباز شما بهینه باشد ، باید مکانی را اختصاص دهید که علاوه بر داشتن ابعادی که می خواهید ، آفتاب هم باشد تا بعداً بتوانید برای گرم کردن آب هزینه کمتری بپردازید و همچنین هنگام استحمام از آفتاب لذت ببرید.

 

همچنین لازم به ذکر است که در نزدیکی مکانی که برای ساخت آن ساخته شده است & # 65203؛ & # 65176؛ & # 65192؛ & # 65198؛ & # 64400؛ & # 65250؛ هزینه خود را در نظر بگیرید ، هیچ درخت برگریز با ریشه های طولانی وجود ندارد. زیرا ریشه ها ممکن است صدمات جبران ناپذیری به امکانات استخر و کف آن در اعماق زمین وارد کنند. علاوه بر این ، شاخ و برگ درخت ممکن است بر روی استخر سایه افکند و از نفوذ خورشید به سطح آب جلوگیری کند ، که همانطور که گفته شد ، باعث صرفه جویی انرژی در آب گرم شده و هزینه بیشتری می شود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :